Το νέο λογισμικό της Bosch για τα συνεργεία διαθέτει νέα χαρακτηριστικά και γρηγορότερες ενημερώσεις.
Από το 2018 όλα τα συνεργεία που χρησιμοποιούν το λογισμικό ESI[tronic] της Bosch μπορούν παράλληλα να κάνουν χρήση και της online έκδοσης. Η Bosch προχώρησε σε βελτιώσεις του λογισμικού με προσθήκη νέων λειτουργιών, βασισμένες σε σχόλια πολυάριθμων χρηστών. Τα συνεργεία πλέον μέσω της online εφαρμογής μπορούν να επιλέξουν μεμονωμένα στοιχεία και δεδομένα για εγκατάσταση, επιτυγχάνοντας έτσι μειωμένο χρόνο και χώρο αποθήκευσης. Σε αυτή την περίπτωση, τα μόνα στοιχεία που αποθηκεύονται τοπικά στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή στο συνεργείο είναι η διάγνωση μονάδων ελέγχου (SD) και οι κατάλογοι ανταλλακτικών. Οι επιπλέον πληροφορίες, όπως οδηγίες αντιμετώπισης σφαλμάτων και εγχειρίδια (SIS), πληροφορίες συντήρησης (Μ), διαγράμματα κυκλωμάτων (P) και η ενότητα “Γνωστό Σφάλμα” (TSB/EBR), παρέχονται online.
Αμεση διαθεσιμότητα των απαιτούμενων πληροφοριών
Χρησιμοποιώντας την επιλογή “γρήγορη εγκατάσταση και χρήση online” το μέγεθος του πακέτου λήψης μπορεί να μειωθεί έως και 50%. Αυτό δεν εξοικονομεί μόνο χώρο στον δίσκο αλλά και χρόνο εγκατάστασης. Για αυτό τον σκοπό, η Bosch ανέπτυξε έξυπνες στρατηγικές αποθήκευσης και ιδιαίτερα γρήγορους server για μικρές ώρες αναμονής. Αυτό επιτρέπει ακόμα και στους χρήστες με χαμηλές ταχύτητες internet να χρησιμοποιούν τις online υπηρεσίες του ESI[tronic] 2.0 με άνεση.
Επιπλέον, η online χρήση θα εμπλουτιστεί με περισσότερες επιλογές το προσεχές διάστημα. Για παράδειγμα, οι κατάλογοι των γενικών ανταλλακτικών Page 2 of 3 (Α), diesel (D), και ηλεκτρικά (Ε), θα είναι επίσης διαθέσιμοι online μειώνοντας έτσι το μέγεθος του πακέτου λήψης ακόμα περισσότερο. Ακόμα και το πρόγραμμα CAS (Computer Aid Services), που συνδέει οδηγίες αντιμετώπισης σφαλμάτων και διαγνωστικές λειτουργίες με έξυπνο τρόπο υποστηρίζοντας τους χρήστες του ESI[tronic] στις καθημερινές τους εργασίες, μπορεί να χρησιμοποιηθεί online. Αυτό εξασφαλίζει ότι τα συνεργεία θα χρησιμοποιούν πάντα ενημερωμένα δεδομένα και νεότερες πληροφορίες - ανεξάρτητα από τις τακτικές αναβαθμίσεις - καθώς οι υπεύθυνοι ανάπτυξης του ESI[tronic] συνεχώς δημοσιεύουν ενημερωμένα στοιχεία. Πληροφορίες σχετικά με νέα οχήματα, για παράδειγμα, περιλαμβάνονται στην online έκδοση του λογισμικού μέσα σε μόνο λίγους μήνες από την κυκλοφορία τους στην αγορά.
Αμεση τεχνική υποστήριξη μέσω του ESI[tronic]
Οι εγγεγραμμένοι χρήστες στην τεχνική υποστήριξη της Bosch θα επωφεληθούν από μια ακόμη φιλική προς τον χρήστη καινοτομία του λογισμικού. Σε περίπτωση περίπλοκων ή δύσκολων προβλημάτων, οι υπάλληλοι του συνεργείου μπορούν πατώντας ένα κουμπί στο βασικό μενού του ESI[tronic], να καταγράψουν τις τεχνικές τους απορίες και να τις μεταβιβάσουν αυτόματα στους ειδικούς της Bosch. Πρωτόκολλα, εικόνες και τιμές ελέγχου μπορούν επίσης να μεταβιβαστούν. Ο υπάλληλος του συνεργείου λαμβάνει μια απόδειξη παραλαβής και του παρέχονται άμεσα πιθανές λύσεις μέσω τηλεφώνου ή e-mail.